They Love Icahsahaja

July 12, 2012

The beginning of our Semester break!

Assalamualaikum..

Can i just show the pictures to tell everything? Oke2.. First of all, me n my classmate went for a bowling at ole-ole seksyen 18. After playing for two game suddenly Jaja said, "jom tgk spiderman!" So, kami pun rancang pergi tengok wayang. Persoalan sepanjang perjalanan nak ke kereta lepas main bowling tu.. "mane ni raja ke tinggi.?" then kejap raja n kejap tinggi.. dah masuk kereta ak kol kereta lagi satu.. again "mane ni raja ke tinggi?".. then they answer "kitorang ikot korang je". Duhh! *batu jatuh atas pale..* Cakap dari tadi kan senang. hahaha.. Then again, Jaja said "tinggi la!" oke. Mula2 kami ada 9 orang je. Pastu nak tengok Spiderman tambah lagi tiga perempuan.. yeay! seronoknya.. hehe. So jadi 6 laki n 6 perempuan. *seronok sebab 6 is my fave number! hehe.* Tiket kul 10. Sementara tunggu tu, kitorang makan dulu. Dari pagi tak makan. Sedih kan? tak payah nak sedih sangat. Bangun pun tengah hari. Hahaha.. So lepas makan2 jalan2 sikit pastu kena masuk hall. Spiderman tu best la. Sesuai la tajuk dia The AMAZING Spiderman kan. 10/10 sebab cerita tu berjaya wat bulu roma aku meremang2. ngehh.. XD
habis tu kami balik terus sebab dah lewat. ngeee~ :D
Thank You to everyone..
Ohya, Jaja, Faros n Mau frust tak dapat shopping sebab keluar2 semua kedai dah tutup.. kul 12 lak kan.. Untung la ada yang bukak lagi kan. haha.. Next time la ye kawan2.. jangan sedih. hehe..





p/s: Tak yah la susah2 nak cari gamba aku yek! hehe.. Prinsip aku, bila aku dah pegang kamera, gamba aku tak perlu ada.. XD

Wassalam..

1 comment:

h@nif aini said...

Aku yg ckp "kitorang ikut korang je",, hhah nasib kejadian aku, x de dalam blog ni,, thanks you