They Love Icahsahaja

June 27, 2012

Sahabat Lagi..


Assalamualaikum..

Aku pernah post pasal sahabat  before this. So aku malas nak cerita panjang-panjang.. Korang baca lah kat sini.. http://icah-sahaja.blogspot.com/2010/08/sahabat.html
Oklah, kenapa ea aku nak post lagi pasal kawan. Hurm, kalau nak diikutkan sampai mati pun tak habis pasal kawan. Kawan makan kawan. Pernah dengar tak? Tipu sangat kalau tak pernah. :)
Aku bukan apa, aku cuma nak ingatkan korang, tidak semua kawan yang anda percayai itu sememangnya boleh dipercayai. Kawan lah ramai2, tak salah. Tapi untuk bercerita cari lah yang satu dalam seribu. Aku seorang yang pandai baca sikap orang. Cara seseorang pandang aku dan bercakap dengan aku, pap! aku dah tahu there something not right. Itu aku. Korang aku tak tahu la macam mana kan. Tapi, sekali lagi aku nak katakan, kawan bia beribu, tapi kawan bercerita biarlah yang satu dalam seribu.One more thing, yang dekat tidak semestinya baik yang jauh tidak semestinya tidak baik. Ada orang pernah kata kat aku kawan yang lagi jauh lagi baik dari yang dekat. Ok, cuba fikir, bukan kah yang jauh itu pernah jadi yang dekat dahulu? So, rasanya tiada beza jauh atau pun dekat. heee~ Apa pun, renung-renungkan dan selamat beramal! :)

Ohya!. Dah alang-alang aku post pasal sahabat ni kan. Hari ni 27 Jun kan? Aku nak ucapkan Selamat ulangtahun Kelahiran yang ke-21 kepada sahabat yang paling aku sayangi Fateen Al-khered. Semoga kamu dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki serta dirahmati Allah s.w.t. Aminn. Hey, kamu jangan nakal-nakal tau! Saya sayang kamu.. and I miss you so much. Semoga kita akan berjumpa suatu hari nanti!
Anyway a few minute before 12 tadi, dia IM aku. Rindu katanya. Terharu! :p *blush*

hehe.. <3 <3

thats all.. 
Wassalam..

No comments: