They Love Icahsahaja

January 18, 2012

Lawak

Di salon kecantikan, seorang gadis berkongsi pandangannya tentang jejaka idamannya bersama teman-temannya.
"Jejaka yang ku kahwini itu mestilah bersinar apabila berhadapan dengan sesiapa sahaja. Dia mesti pandai bermain muzik dan pandai menyanyi. Dia pandai berjenaka dan disukai ramai. Yang penting dia mesti selalu berada dirumah!"
Seorang nenek terdengar perbualan tersebut lalu berkata, "Lahhh, senang je nak dapat tu cu. Cu beli TV habis cerita!"
-Koleksi cerita lawak pendek-

Kenapa la pulak aku ni tiba-tiba nak melawak kan. Bukan apa aku baru tahu Raja Lawak 6 dah mula (aku mana ada Astro). Hurmm.. Nak tambahkan pelawak la pulak Malaysia ni kan.. Penyanyi dah melambak-lambak. Sekarang pelawak pulaa. hurmm..

3 comments:

aReLaN said...

hahahaha...ada astro pon takleh tengok gak raja lawak tu sebab tak subscribe channel tu.waaaa...

|cah-sahaJa said...

hehe.. xyah la tgk... leyh geng! :p

agak masalah said...

haha sangat tepat dan padu jawapan nenek dia

kalau ada masa, mai la jenguk blog sy