They Love Icahsahaja

January 4, 2011

jadual.. jadual.. jadual.

ok. untuk pengetahuan semua hari ni jadual kelas aku bertukar [baca dalam nada citer dregen ball tu..] lagi.. haiyaa.. pening-pening. masalah ni memang tak pernah selesai every sem ok. [ye2. ak bukan nak merungut pun. just nak bagitawu je] aku pun tahu pihak pengurusan pun tengah pening susun jadual kitorunk ni. thanx la yek. :) Tapi kan bila aku ingat-ingat balik la kan. Before ni kelas aku tak pernah ada masalah jadual kot. hehe. Jarang bertukar-tukar macam sem ni. heee~ :D dan kelas aku dari first sem tak pernah kena kelas malam. Beruntung sungguh kami ni. Alhamdulillah. :)
Baiklah aku nak bagitahu semua reader yang aku sekarang ni... "HOMESICK" tetiba je rindu mama n papa. adeyh.. eh! hello! jangan engat aku duk kampus dekat ni aku tak leyh rasa homesick taw! sejam tu kire jaoh la jugak taw x lebih dari seminit kan. huhu... (T.T) ok la.. ok la.. buhbye! :P
eh! ada lagi satu! aku rindu si kenit-kenit yang tido depan bilik aku kat umah tu! rindu nak gomol2 mereka..!!! OMJAYYYY!!! comelnya!
ni tyme baru lahir harituu.. lupa nak snap yang latest nye kat depan bilik aku... huhu.. rindu!!!

No comments: