They Love Icahsahaja

November 23, 2010

One song

Tolong la reader-reader kat luar sana yang rajin baca blog aku ni even tak pernah tinggalkan komen, [upss terpanjang lak] tolong lah bagitahu aku kenapa aku dengar one song ni non-stop dari pagi tadi. Adoy nak tahu jugak lagu apa.. sibuk la kau. [eh tak2, ye aku bagitawu] 'Tangisan Dalam Kerinduan' itu ler tajuk lagu tersebut. Ok, aku dah bagitahu kan. So, tolong bagitahu kenapa aku dengar lagu itu tanpa henti and tanpa bosan? Ha? Sapa nyanyi..? Laaa.. banyak pula soal kome ni kan. [lek lu aku nak gtawu la ni] Farra AF yang nyanyi. Lagi? ha.. tak de plak. [eh2.. lebih2 plak minah ni kan.. lalala] Ok2.. Back to the story la kan. Kenapa agaknya kan? tangan aku macam freeze seketika bila setiap kali aku nak stop lagu itu. And of coz la skunk aku sedang mendengarnya. heeee~ So? hurmmm~ NO POINT..?


p/s:Aku masih menanti...