They Love Icahsahaja

November 22, 2010

As always...


Seperti hari-hari yang lalu. Aku masih tabah menanti khabar dari dia. Aku tak boleh nak tipu diri aku. Sememangnya aku terSANGAT merinduinya. Aku telah cuba mendail no nya. Tapi tiada jawapan. Aku mengirim SMS hampir setiap hari, tapi masih tiada balasan darinya. Aku tak tahu apa yang perlu aku lakukan. Jadi aku sedang bersabar. Ya, pada zahirnya sekarang memang kelihatan aku sentiasa happy. kan..kan..kan..Tapi bila ditanya tentang batin..? Hanya tuhan yang faham perasaan aku ketika ini. Aku bingung. Aku ke salah dalam hal ni. Atau dia yang salah..? Seboleh-bolehnya aku akan kata aku yang salah. Walau pada hakikatnya kadang-kadang memang dia yang salah. Tapi aku tak nak dia terasa hati dengan aku. Aku cuma nak dia tahu aku SAYANG dia sangat-sangat. Ramai yang cucuk aku supaya aku tinggal kan dia. [sape ntah. hehe.] Tapi hati aku terlalu sukar untuk mengatakan "b...takat sini jela hubungan kita.." @ "B.. kita clash..!"[cara kasar] Aku mengaku memang aku pernah try cakap camtu, ya aku memang dah cakap kat dia camtu tapi segalanya berakhir dengan aku masih bersama dia. Aku tak tahu kenapa. Mungkin first time aku dapat rasa apa itu 'cinta' bila aku bersama dengan dia. Mungkin dia lelaki pertama yang sudi terima 'cinta' aku seadanya walaupun dia tahu aku tak reti bercinta.. *memang setengah orang kata aku doktor 'cinta'.. Tapi tidak semestinya doktor cinta reti bercinta. huhu. Atau mungkin sebab dia seorang lelaki yang sangat pandai saiko aku? [xpntg, yang pntg aku iklas sayang and cinta dia]Anyway really hope he will read this. Sekian.

Dear B,
Ku masih merinduimu walau kita tidak dijodohkan dan ku masih mencintaimu hingga ke akhir hayatku.

p/s:Aku bukan suka luah-luah perasaan aku tentang cinta aku kat sini. [Macam nak cari publisiti lak an] Tapi, kadang-kadang blog saje lah tempat aku meluah. [tapi luah kat blog ni choice terakhir aku] So if korang rasa poyo post ni. Silalah MUNTAH.. :) and thanx for reading..

Esok aku akan mula kerja aku sebagai 'CIKGU' di rumah ini.. So BE STRONG icah..!

No comments: