They Love Icahsahaja

August 28, 2010

Puasa.

UPSS. Ish3. Sudah dua minggu puasa baru la aku nak pos about puasa. hoho. ehem2. Almaklumlah, paham-paham sendiri la kenapa lambat pos kan. ngeee~

Ape yang aku nak merepek disini ialah pasal bazar RAMADHAN. bukan apa. sepanjang dua minggu puasa 3kali je aku pernah menjejakkan kaki aku di bazar ramadhan UiTM itu. ngeh! kenapa? haha.. JAUH la weyh.. xlarat aku nak menapak hari-hari pegi sana. Makanan nya tak la besh sangat macam kat pasar malam yang tiap selase tu jugak(subhanallah, xbek merungut). bukan aku nak merungut laa.. just meluahkan saje. :D Tapi ada gak yang rajin pergi bazar tersebut hari-hari, contohnya roomate aku. hoho. Antara bazar Ramadhan len yang ak dah jejak, bazar sidec(sbb duk umah nana), bazar setiawangsa(sbb duk umah kak anyah), bazar manjung and samudera(sbb aku dirumah ketika ini).. ESOK NAK PERGI BAZAR SITIAWAN LA PULAK.. CHIBOB, EYOL, ANYAH... jom.! HEHE..

Ok next, ak nak tulis sikit je. actually, nak tanya la, munasabah ke kita "TERmakan" or "TERlupa" setelah 2 minggu puasa?? sedangkan b4 ni tak pulak camtu?? jawab la sendiri.. hehe... :)

ok laa. papepon masih belum terlambatuntuk aku mengucapkan SELAMAT BERPUASA..! kepada semua umat ISLAM di dunia..! :)

No comments: