They Love Icahsahaja

July 24, 2010

ci LipAs


*Jangan terpedaya dengan gambar diatas..! LIPAS tidak SECOMEL itu OK!

al kisah. aku pun tak tahu la kenapa tetiba nak cerita pasal LIPAS. actually dalam bilik aku time aku sampai semalam ade seekor lipas mati. tak tahu la plak mati sebab apa tak sempat nk INTERVIEW. maybe sebab lemas tak jumpe jalan kuar sebab bilik aku ni bertutup dan berkunci.
*bukan bersepah ea
*bagaimana dengan lubang bawah pintu? ermm maybe lipas ni gemuk sangat dan tak muat nk keluar.. lalaa


dua kali aku terpijak lipas tuu.. eeeeeeeeeuuuwwwwwwwwwwww!!! errrrrrrr.. geLi..! brrrr~
**jangan cuba-cuba bayangkan reaksi aku

ok2. then malam tadi si a-chom masuk bilik bersama aku. dan die telah bermain dengan bangkai LIPAS tersebut. hoho.
senyum jahat

dan disebabkan itu aku memori aku telah berpusing and teringat akan...


TADAAA!!




korang mesti kenal kan dengan LIPAS2 di atas ni.. huh!
OGGY n THE COCKROACHES


memang sadis dowh kucing dalam citer ni si OGGY nieyh.
*aku tak nak tunjuk gamba dia.. malu dhe nanti.. nak tahu GO n ASK UNCLE GOOGLE

kesian aku tengok kucing kene buli dengan LIPAS...! lawak sial, tapi geram pon ade tengok LIPAS2 tu..! rase mscam nak penyek2kan aje.. hoho..
*anti-lipas..

newayy aku sangat bersyukur sebab kucing2 aku bukan begituu..!! yeahh! hoho..

No comments: