They Love Icahsahaja

March 5, 2012

Alam baru

Kawan-kawan!! *excited* First of all sorry lama sangat tak update blog ni.. terima kasih pada yang sudi membersihkan habuk di blog ni.. :p Oke2.. *tersengih nampak sume gigi, besarkan mata* Nak tahu tak! Aku kan.. aku kan.. erkk2.. Dah jadi siswazah ijazah!! Hari ni hari first aku berada di alam ijazah ni.. awwwww~ Seronok.. *guling-guling* Jumpa kawan-kawan lama.. *4 bulan tak jumpa. hehe* Berkenalan dengan kawan-kawan baru.. heeeee~ Sebenarnya.. Aku tak reti nak gambarkan perasaan aku ketika ini melalui penulisan ni.. Yang penting.. AKU SERONOK sangat! Alhamdulillah dan terima kasih kepada semua.. :D Aku harap dalam peringkat ini aku akan lebih baik.. Aminn.. Doakan aku berjaya dalam peringkat yang baru ni ye. terima kasih.. wassalam.. :)

No comments: