They Love Icahsahaja

January 29, 2012

Takut khawin

Oke!
Semalam ngah date..
My incik bumbum cakap "tak nak kawan jom kawen" (ayat ni mmg dah serasi dengan kitrorang)..
Tapi ntah kenapa semalam tiba-tiba aku jawab "tak nak!"
Incik bumbum: hoh? nape? 
aku yang sengal: I takut kawen..
Incik bumbum: takut? nape?
aku yang sengal: ntah *angkat bahu*

Beliau musykil.. Oke.. aku pun tak tahu kenapa aku takut..
Tapi siyes suddenly je rasa takut nk kawen.
Aah mmg ak nak kawen da. 7 Tahun lagi la tapi..
Korang rasa la kan, nape aku ni takut kawen ea? hahaha..
Bila aku pikir-pikir balik memang lawak pun. adoy..
k la..

wassalam..



6 comments:

agak masalah said...

kalau incik bumbum dah mampu jaga icah, kahwin aje la. lagi la berbunga2 cinta korang

aReLaN said...

hohoho...kadang2 bila pikir dalam2, memang takut gak nak kawen tapi takkan la nak terus camni kan.takut camne pon,kena harungi gak.baru tau camne sebenarnya alam rumah tangga ni.

nur chahaya abadiey said...

salam..
mungkn bila dah kawen byk kne glas tggungjwb kot.tu yg rse tkt tue.. :P

Anonymous said...

i still wonder nape u takot...haha... u always answer me with "tak tau"..haha..

Anonymous said...

tapi nape takot? i still wonder...hehe
aneh la u ni... :p

Anonymous said...

nway 5 taun la u...bkn 7...:p