They Love Icahsahaja

January 26, 2012

Seriously! aku tak tipu

Nampak tak makhluk comel di atas ni? *kenapa plak ni..*
kalau korang nak tawu..
AKU RINDU GILA KAT MAKHLUK COMEL NI! siyes weyh aku tak tipuu..
Kat blok aku duduk ni takde sekor pun kucing..
Ada, tapi time aku datang aritu je.. sekor je pun.. Tu pun sekarang dah takde.. 
Dah la aku sorang-sorang.. huhu..
Tetiba teringat si makhluk comel ni datang kacau aku bila aku sorang-sorang. huhu..
"SI KONTOT ibu rindu kamu laa!! huhu.. tadi ibu cam terdengar beby meow2 depan bilik cam selalu beby nak masuk bilik ibu tu.. huhu.."
*i wonder how ur kulit condition rite now huhu*
Please take care of yourself for me k! I love youuuuuu! muahhhh~

arghhh! rindu sangat.. menitis air mata aku tetibe.. T.T *sengal btol*

p/s: really hope you can read this!

wassalam

1 comment:

nur chahaya abadiey said...

nur pon rindu my bunnies a lot..huhuuhhu