They Love Icahsahaja

January 8, 2011

Apa ada pada SABTU

Assalamualaikum pembuka bicara semua!!
Ada ape ye? entah la. Tadi aku pegi Draw duet kat UPTOWN, usha tempat bas. Waalaweyh.. ramai dowh! haha.. Yah! itulah yang ada pada hari sabtu, meluang kan masa bersama kawan2 keluar dari U! wuahaha.. Paling dekat pun bandar U. ngeee~ :D Nak jauh sikit sopink2 Bandaraya Ipoh, nak enjoy2 Teluk Batik, Pangkor... Jauh lagi ke Pulau Pinang.. Macam2 la tempat depe ni nak pegi.. Not including me ok.. Sebabnya aku sekarang ni berada di bilik wat keje sket, pastu makan2, gelak2 dengan rumet2 aku yang sengaL2 ni. hahaha.. dengar lagu nyanyi kuat2 semua pakai headphone nyanyi lagu masing2.. hahah..!! sumpah bising bilik ni. [bilik paling riuh!] :p anyway esok aku akan keluar dengan rumet-rumet aku [sebab tu today kat bilik je :D] Kemana??? tunggu la yek! hehe.. tata!!
wassalam...

No comments: