They Love Icahsahaja

December 11, 2010

Kecewa dengan dia

Cukup la sekadar aku berkata pada saat ini telah timbul rasa yang sangat kecewa dalam hati aku ini terhadap si dia yang tidak aku tahu mana perginya. Yah! tidak semua benda atau perkara di dunia ini sempurna. Tapi tidak salah untuk kita berusaha supaya ianya jadi sempurna kan?. Sekiranya berdua usaha hendaklah dilakukan berdua supaya tidak menjadi seperti pepatah melayu 'bertepuk sebelah tangan'. Sekiranya hanya seorang yang berusaha mencapai kesempurnaan itu bukankah ianya sangat tidak adil..? Usaha itu akan menjadi sia-sia kerana sepatutnya ia dilakukan berdua. Begitu juga sekiranya bertiga, berempat dan seterusnya. Macam sebuah band. Nama pun band kan? mesti ada drummer, guitarist and vocalis paling tidak pun. Bayangkan kerja ni dibuat oleh seorang. Apa jadi?? haha. Pecah semua cermin. ngeee~ Sia-sia kan? dah la kene booooooo~ pastu kena ganti cermin lak. Susah tak? Tapi hakikatnya, itulah yang sedang aku alami sekarang ni. Aku tahu ramai lagi kat luar sana yang macam ak. Seriously, aku masih belum ada penyelesaiannya. Buat masa ini aku hanya mampu berserahkan pada ALLAH s.w.t..

aku bosan dengan cinta mu..
aku rasa buang masa..
kau selalu mendusta kan cinta ku..
Cukup berkali kau berkata
Jangan diulang lagi dusta
Jangan kau pujuk hati yang terluka

sekian..

No comments: