They Love Icahsahaja

December 11, 2010

amazing..

Baiklah semua today aku nak jadi cikgu for 5 minutes. Tak ade ape pun, cuma nak cerita sikit about 'optical illusion'[tak ingat lak bile aku belajar sal mende ni]. Orite, 'OI' ni sebenarnya adalah sesuatu visual yang diterima oleh otak adalah berbeza dengan objek realiti. Nape la lak kan aku ni tetiba nak cerita pasal ni. Semua sebab kebosanan yang melampau dan disebabkan itu saraf aku telah bergerak ke jari jemari aku lalu mereka menaip kat papan kekunci di rumah uncle google[upss termerepek] -->'Optical illusian'. Akhirnya aku terjumpa gamba-gamba bawh ni. Memang menarik perhatian aku sangat2.. Scroll la kalu mau tengok..

kagum seyh! siapa yg volunteer nak jadi model aku..?


WOW!! kreatif banget..! susa nak cari posisi yang betul bagi melihat objek sebenar..


oklaaa.. itu sahaja.. sekian salam kebosanan