They Love Icahsahaja

November 11, 2010

aku kat mana ni..?

iiikkkkkkkkkkk(bunyi pintu).. pintu blik ku dibukak..
aku pun berjalan terus ke bilik parents aku...
papa tiada di meja kejenya..
shringggggg..
"pat sket anta sapek papa nk kuar japg"
baru aku terngt papa cakap dhe nak kuar tadi..
aku pun kluar la.. gedegang pintu ditutup semula..
krekkkkkkk~ aku bukak lik pintu..
"eh! mama ane..??" *aty aku bertanya
aku tutup blik pintu.. then..
aku berjalan turun kebawah.. kot2 mama ade kat bawah
mama.. mama... oh mama..
aku masuk surau, masuk bilik abang, dapur, luar..
mama xde.. mane ni..
"hurmm.. mayb mama ekot papa kot" *ati aku berkate2
aku naik atas semula..
krekkkkk.. bukak pintu bilik ira..
masuk.. laaaaaaa.. tido la plak..
kuar n tutup pintu slow2..
pegi bilik eyoL..
kecek--kecek--kecek
kunci x leyh bukak plak..
tdo gak la tuu..
bilik anyah.. kecek--kecek--kecek..
mmg la kunci mane ade org.. adoy.
aku kat ne ni sebnrnya..??
cam umah h***u je.. sunyi sgt..
aku pun berjalan kembali ke bilik aku..
ttp pintu, on air-cond..*panas kot..
baring.. golek sane, golek sini..
jelesnye depe leyh tdo.. aku ni x tertido2 gak..
pahal ntah..
arghhhhhhhhhh
BORINGnye..!!!!!! tolong la aku..!!
ha! bace ECO? nehi-nehi-nehi..
LEMAU kot bace petang2 ni..
bistu nk wat pe..?
aku xtawu..!!
tidakkkkkkk!!

*ok! icah dah gile.. jauhi dhe sbb dhe akan mule wat mende2 mepek


hye name saye icah.. nk berkenalan boleh...?

No comments: