They Love Icahsahaja

January 2, 2012

Sunyi Kembali

Haiyaaaaa.. sunyi kembali rumah aku ni bila...

First!
Adik bongsu aku meninggalkan rumah demi berkhidmat untuk negara..
heee~
PLKN la apa lagi..
Pagi tadi kul 10 pagi bas dia gerak ke kem..
Kem Sentosa di Chenderiang Tapah..
Tacink gak laaa sebab dia baru sebulan kat umah sebab
baru balik dari asrama pas SPM ritu..

Second!
Adik first aku.. (adik aku dua je)
Balik kampus dah..
Cuti abis dah kan..
huhu..
Ni lagi tacink seminggu je kat umah..
huuhu..

Next!
Esok nenek aku nak balik kampung semula..
Beliau ada appoinment doctor..

Last!
Tak lama lagi adik sepupu aku (parents ak jaga dhe)
akan masuk asrama form1..
Maahad Tahfiz...!
Maksudnya dak yang selalu aku buli dah tak de!

Paham laa kan.. SUNYI weyh!
Tinggal mama, papa, aku and nina(sepupu aku).. demm!
Redha je laaaaaaaa..
Baru aku rasa apa mama n papa rasa bila semua orang tak de kat rumah.. T.T

Wassalam...

5 comments:

aReLaN said...

as for me,nsb bek la ade 3 org adek skolah lg.yg 4 org kakak n abg2 ni kt uni n dh keje.bdk2 tu jela peneman kesunyian mak abah kt rmh.hmmm...klu sme dh bsr n dh keje nnt msti lg sunyi kn.

|cah-sahaJa said...

Abg n akak i un da keje.. akak satu g un kat uni.. so kat umah yg skola da xde.. ade un adik spupu tu dah nk masuk asrama.. hurmm..seb baik i baru abis.. ade la jgk peneman mama n papa kat umah..
Yup! betol2..

|cah-sahaJa said...

So as anak2 walau da keje jangan lupa mereka.. jenguk2 lah kan.. :)

aReLaN said...

tu pn btul2.mak ayah leh jge anak berderet2 tp anak berderet blm tntu mmpu jge mak ayah diorg.wuuuuu

|cah-sahaJa said...

(T.T)
btol2.. sdh bile jadi cmtu kan..