They Love Icahsahaja

October 28, 2011

KeHiLangaN

Assalamualaikum..

Lately..
Aku terasa seperti aku
semakin jauh dengan
orang yang aku sayang

Aku terasa seperti
orang yang aku sayang
telah di 'KIDNAP'
dari aku
perhatian,kasih sayang,keikhlasan senyuman
.
.
.
.
pelukKan yang menenangkan aku

selama aku hidup

Aku terfikir
apa lebihnya mereka
dari aku

Aku terfikir
apa kurangnya aku
dari mereka

Aku terfikir
apa silapnya aku
sehingga terjadinya
semua ini

Hati aku terdetik
perbezaan status ke
yang menyebabkan semua ini

Hati aku terdetik
'am i not theirs?'

Akhirnya
hati aku berdetik
MUNGKIN HANYA PERASAAN AKU
MUNGKIN SYAITAN

yang mengaburi mata HATI aku
dari melihat
semua yang indah
tapi menampakkan
semua yang perit itu.


.::'Jealous' nya tengok gambar ni even hanya lakonan but still can create a happy moment::.

wassalam

2 comments:

pka.fyra said...

nape emo2 nie icah??

icahShafie said...

hurmm.. nothing laa..
yang da lepas bia la lepas.. huhu..