They Love Icahsahaja

June 18, 2011

Hai, Mohd Farhan Darus..!

Assalamualaikum..

This post is just for you..
WOW!! Saya memang berani kan.. haha..
kenapa saya berani sangat buat post khas ni. haaa!
sebabnye.. saya rasa tercabar sangat-sangat..
lagipun saya rasa sememangnya saya sudah tiada apa-apa dengan kamu..
yeah! kebenaran semua tu..
BETUL tak???
muahahahhaa....

I can't do anything to say what i want to say to you either
fb - you never approve me..
sms @ call @ both - you have change your numbers..

so i choose my blog, why...? because i know that you will read my blog.. :)
am i right? haha..!
kalau kamu x baca pun.. perempuan tu pasti akan baca and story kat kamu.. thanx girl. :)

ok laaa..
Untuk pengetahuan kamu.. saya tunggu kamu seperti mana yang kamu minta..
but everything is done when i know that you have call and sms perempuan tu.. but not me. its ok.. mayb that is the hint for me not to wait for u anymore. ngeee~
Oh ya nak cerita ni.. perempuan tu satu blok dengan saye. ha! kalau nak tawu.. setiap kali saya jumpa dhe rasa cam nak pedajal je dhe.. [warning perempuan tu cpt.. suh dhe jage2. hahahaha].... ala2 nora elena tak? haha.. mmg tak laa.. saye tidak la terhegeh2 mcam Yvonne tuu.. tapi jgn risau laa.. saya x brani pun.. sebab dhe lg besar dari saye.. agaknye kalo dhe ketok saye mawu penyek saye ni.. haha.. saya tawu kamu da balik.. tp dun worry laa.. saya xkan kacau kamu laaaaaaa.. have a happy life ok! KALAU DAH DAPAT VIOS PUTIH TU.. tayang2 la sket kat saye ea.. haha..
last but not least..
i just wanna say that "I wait for you because of LOVE"....

lagi satu.. bole tak kalau saye nak bia section "i'm in love" lam blog saye ni? hehe.. [GEDIKKKKS]... TQ!!!! tata!!!! :p

to other readers.. i am sorry... :)

No comments: