They Love Icahsahaja

December 27, 2010

Pulang.. marilah pulang.. marilah pulang beramai-ramai...

Hahahaha.. Mengikut kalendar aku, tinggal lagi 4 hari je nak new year kan...!! [muke excited konon-konon] Apabila datangnya tarikh itu bermaksud lagi sebulan 6hari tibalah hari lahir aku yang ke-20.. OMG! Aku akan tua tak lama lagi. hoho.. Tapi bukan itu yang aku nak cerita kan kat sini. [saje ubah cerita..lalalala.. eh betol laa] Menjelang tarikh itu, aku dan rakan-rakan UiTM akan busy mengemas barang-barang untuk pulang ke Kampus Kesayangan untuk meneruskan perjuangan masing-masing. hoho. Aku malas? tak pulak. Kali ni aku agak excited sedikit untuk pulang ke sana. Tak tahu la kenapa. Sikit je aw. Tak banyak. Ok la kan? Tak cam before ni kan, malas je nak kembali kesana sebab rasa macam kat penjara. haha. Tapi skunk macam tak dah. Aku pun tak tahu la kenapa. haha.. :P
Apa-apa pun, aku ingin mengucapkan selamat datang dan selamat berjaya kepada semua pelajar-pelajar UiTM yang baru sahaja mendaftar siang tadi. InsyaALLAh kita jumpe new year nanti. :)
So, Sahabat-sahabat semua marilah pulang ke Kampus ye. haha.. Cuti nak abis dah. Pe lagi enjoy laaaaaa sementara masih ada masa ni. hehe..

No comments: