They Love Icahsahaja

November 17, 2010

It is my room or...

or..?
a pet shop @ pet nursery...
hahahahahhaa...
Ok la. nape lak an tetibe je.
Okbape kali nk "ok" ni..
Korang tawu an my sys da balik an...
Nak tawu ape dhe bawak?

yang dalam pink-pink tu ade sepasang roboski GUGU n GAGA*xde kaitan ngan lady gaga orite n hasil tiduran *ayat pe ni.. mereka telah dikurniakn 6 ekor anak..
then dalam biru-biru tu plak ada JUSTIN BIBIR*bukan bieber kayh si guinea pig.. bulu lebih lembut dari rambut korunk kayh..! haha.. *later la i upload gamba beliau yang encem tu..
yang tepi dinding tu yang dalam bakul tu segala keperluan mereka yang melebihi barang make-up aku*make-up? nehi-nehi
untuk pengetahuan semua esok akak aku nak balik kampus sudah.. dan aku lah yang akan jadi "pet"sitter mereka-mereka itew.. *xtawu pe akan jadi pade mereka-mereka.. hahaha(evil).. tapi aku bukan nk abuse k..!
ape-ape pun mereka sangat comeL especially JUSTIN BIBIR..! :)

p/s: yang laen2 yang aku x sebut tu xyah amik tawu especially the bagasi.. :p

1 comment:

Unknown said...

dalam bagasi tu la icah tido