They Love Icahsahaja

December 11, 2008

what..?? school uniform..??

hari ni.. aku buat kali terakhir memakai baju skola.. fuhh.. nasib baik x buang lagi. hahaha..tapi untuk ape..?? ermm.. arini 11.12.08 aku dan rakan2 menghadiri majlis penyampaian anugerah nilam.. klakarkan.. aku dpt anugerah nilam..? haha.. HEY.. jgn engat aku ni pemalas taw... aku ni rajin gakz wat nilam ni... hehe.. skola aku anta 14 penerima anugerah.. tp y hadir cume 11 n sowang agy dpt anugerah tokoh nilam sekolah menengah dalam bandar n tokoh nilam daerah manjung.. n skola ak gakz dpt johan pengurusan nilam sekolah menengah.... skola dpt 300... yang tokoh nilam dpat 100 and 250... kaya beb.. bg kami laa.. haha.... ape2 pown majlis itu sgt menyeronokkan.. haha...



-sementar menanti cikgu2 makan kami amik2 gamba then kami minx izin cikgu bakar nk p teluk batik sat... cikgu bakar kater "take care of urself" hehe.. almaklumlah da abiz skola la katekan.. hahaha....
kami sempat snap beberapa pic.. cikgu mkn cepat sgt. haha..








the most happier thing is.... jeng3... aku telah terserempak dengn 'kekasih lama' wakakaka.. bf masa skewl rndh duluu.. wakaka.. cinta monyet seh.. dye sudah semakin tggii. padahal dulu dye lbh kurang aku jew.. adoy. tp x sempat sembg nan dye.. kami sempat senyum sesama sendiri jew.. huhu.. sedeyh.. haha....mcm mana lah aku leyh x prasan nama dye.. adoy.. erm... terkilan dowh... wuaaa...~

3 comments:

Ikmal Shafie said...

haha
icah poyooooo!!!
jumpe bf cinte monyet!!!
hahaha

Anonymous said...

wah wah...
ngeh3
cinta monyet ya...??
kapan kamu monyet dong..?
haha3
jeles nyer..
dh lme x jmper kowg.. kangen banget!
-dhila-

pka.fyra said...

chenta mu??
sape..
faizal ke??
ahahaha